Page 1104 - Całość pdf + okładka
P. 1104

2. Opracowanie zebranych informacji.

Geografia:

Uczniowie wykonują tabelę – zestawienie surowców skalnych/mineralnych, miejsce
występowania w regionie i rodzaj gleby

Lp.       Rodzaj surowców      Miejsce występowania  Rodzaj gleby
     skalnych lub mineralnych         surowców

Biologia:
       Dokumentacja fotograficzna gatunków chronionych lub zielnik zebranych
       i oznaczonych porostów.
       Dziennik obserwacji hodowli dżdżownic – notowanie spostrzeżeń i wyciąganie
       wniosków. Dziennik obserwacji hodowli ślimaków – notowanie spostrzeżeń
       i wyciąganie wniosków.

    Zadanie 2
         Wykonanie tablicy/planszy „Co kryje Ziemia?”, zielnika porostów i prezentacji
         multimedialnej „Jak skała zmienia się w glebę?”

Czynności:

1. Wybór materiałów niezbędnych do wykonania tablicy/planszy i okazów do wykonania
    zielnika. Poszukiwanie, selekcjonowanie i gromadzenie informacji oraz wykorzystanie
    materiałów własnych (np. zdjęć) do wykonania prezentacji multimedialnej.

Uczniowie wykorzystują zebrane okazy skał /minerałów. Do każdego wybranego okazu
dobierają określony rodzaj skały. Wykonują schematyczny rysunek profilu glebowego
właściwy dla konkretnego typu gleby.

Tablica powinna zawierać naturalne okazy z dokładnym opisem, co to jest i skąd pochodzi,
itp.

Podsumowanie projektu

1. Prezentacja projektu.
2. Ocena projektu (arkusz oceny projektu).
   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107   1108   1109