Page 1102 - Całość pdf + okładka
P. 1102

8. Konsekwencje wynikające z niedotrzymania terminu: w przypadku jednorazowego
     niedotrzymania terminu przedstawiania efektów pracy uczeń otrzyma ustne upomnienie
     i możliwość uzupełniania braków w ciągu trzech dni. Jednocześnie przedstawi jasne
     wyjaśnienie powodów niedotrzymania terminu na forum grupy w obecności nauczyciela.

9. Wykonujący projekt (uczniowie)  Prowadzący projekt (nauczyciel)
                                     ………………………………….

…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….
…………………………………… - …………….

2. Wyłonienie grup zadaniowych i ustalenie terminów realizacji.

    Działania uczniów:
         uczniowie dzielą się na 5 - 6-osobowe grupy, wszystkie grupy wykonują te same
         zadania,
         sporządzają listy osób przyporządkowanych do określonych zadań oraz ustalają czas
         ich realizacji,
         wybierają lidera grupy, który będzie łącznikiem między nauczycielami a grupą,
         uzgadniają z nauczycielami terminy konsultacji,
         zobowiązują się do terminowego wywiązywania z podjętych prac,
         wywieszają opracowany terminarz w pracowni geograficznej, fizycznej i biologicznej.

3. Realizacja działań grup zadaniowych.

    Zadanie 1
         Przygotowanie materiałów do wykonania tablicy/planszy „Co kryje ziemia?”
         i wykonania zielnika porostów oraz przygotowania prezentacji multimedialnej
         „Jak skała zmienia się w glebę?” (należy zwrócić uwagę na zbieranie gatunków
         porostów nie objętych ochroną).

    Etap 1
    Zebranie materiału do badań i hodowli.
    Czynności:
1. Wybór miejsc obserwacji i zaplanowanie trasy wycieczki lub rajdu.

Uczniowie na podstawie map geologicznych, topograficznych i ogólnogeograficznych
opracowują trasę wycieczki lub rajdu w celu zebrania różnorodnych okazów:
   1097   1098   1099   1100   1101   1102   1103   1104   1105   1106   1107