Page 892 - Całość pdf + okładka
P. 892

5. Określenie wymagań.
6. Sprawdzenie zupełności i hierarchiczności wymagań.

Wśród wymagań wyróżniamy:
• konieczne (K) na ocenę dopuszczającą,
• podstawowe (P) na ocenę dostateczną,
• rozszerzające (R) na ocenę dobrą,
• dopełniające (D) na ocenę bardzo dobrą,
• wykraczające (W) na ocenę celującą.

Wymagania konieczne (ocena dopuszczająca) obejmują zazwyczaj umie
korzystać z lekcji. Wymagania konieczne zawierają umiejętności podstawow

Wymagania podstawowe (ocena dostateczna) obejmują treści przystępn
Wiadomości i umiejętności te są niezbędne na danym etapie kształcenia, na w
ucznia. Aby uzyskać ocenę dostateczną, uczeń powinien opanować wiadomo

Wymagania rozszerzające (ocena dobra) zawierają treści umiarkowanie p
ale nie niezbędne na danym i wyższych etapach kształcenia. Ponadto są on
ocenę dobrą, uczeń powinien opanować wiadomości konieczne, podstawowe

Wymagania dopełniające (ocena bardzo dobra) to treści trudne do opano
ponad potrzeby głównego kierunku nauki szkolnej i odległe od bezpośredni
uczeń powinien opanować wiadomości konieczne, podstawowe, rozszerzając
   887   888   889   890   891   892   893   894   895   896   897