Page 895 - Całość pdf + okładka
P. 895
ne oraz twórcze naukowo. Wymagają one od ucznia aktywnej postawy oraz
wija swoje uzdolnienia, biegle posługuje się zdobytymi wiadomościami w
proponuje rozwiązania nietypowe lub osiąga sukcesy
uczeń powinien opanować wiadomości ze wszystkich poziomów.
ci tabeli lub wykazu. O hierarchiczności układu mówimy wówczas, gdy co
agań. Hierarchia wymagań jest zakłócona wówczas, gdy uczeń spełnia
pozytywnie wpływa na jakość oceniania wewnątrzszkolnego.
o w szkole Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania oraz Przedmiotowych
ustalenie jasnych, czytelnych reguł, które są znane uczniom
i nauczycieli.
dział punktów na poszczególne oceny oraz możliwość poprawienia oceny w
cjonuje.
żdego rozdziału oraz krótkie, 15-20-minutowe „kartkówki”- sprawdziany
tematyczność pracy ucznia. Każdy sprawdzian powinien uwzględniać
wowym, rozszerzającym, dopełniającym oraz wykraczającym poza program