Page 895 - Całość pdf + okładka
P. 895

ne oraz twórcze naukowo. Wymagają one od ucznia aktywnej postawy oraz
wija swoje uzdolnienia, biegle posługuje się zdobytymi wiadomościami w

     proponuje rozwiązania nietypowe lub osiąga sukcesy
 uczeń powinien opanować wiadomości ze wszystkich poziomów.

 ci tabeli lub wykazu. O hierarchiczności układu mówimy wówczas, gdy co
 agań. Hierarchia wymagań jest zakłócona wówczas, gdy uczeń spełnia

  pozytywnie wpływa na jakość oceniania wewnątrzszkolnego.
o w szkole Wewnątrzszkolnego Systemu Oceniania oraz Przedmiotowych

   ustalenie jasnych, czytelnych reguł, które są znane uczniom
  i nauczycieli.

 dział punktów na poszczególne oceny oraz możliwość poprawienia oceny w
 cjonuje.
żdego rozdziału oraz krótkie, 15-20-minutowe „kartkówki”- sprawdziany
 tematyczność pracy ucznia. Każdy sprawdzian powinien uwzględniać
wowym, rozszerzającym, dopełniającym oraz wykraczającym poza program
   890   891   892   893   894   895   896   897   898   899   900