Page 964 - Całość pdf + okładka
P. 964
Część podsumowująca (10 min)
1. Po prezentacji grup nauczyciel prosi uczniów o wyrażenie własnego zdania co do
wyboru trasy wycieczki. Stosuje w tym celu ćwiczenie wartościujące „Cztery rogi”.
2. W czterech (pięciu – zależnie od liczby grup) miejscach klasy przykleja kartki
z numerami tras wycieczki (numer trasy odpowiada numerowi grupy).
3. Uczniowie stają przy kartce oznaczającej trasę wycieczki, na którą chcieliby pojechać.
4. Krótko uzasadniają swój wybór. Nauczyciel zbiera prace poszczególnych grup
i ocenia je według ustalonych kryteriów zawartych w instrukcji.
5. Przedstawienie ocen odbędzie się na następnej lekcji.
Zadanie domowe
Napisz krótką informację o planowanej wycieczce, która zachęci Twoich kolegów z innych
klas do uczestniczenia w tym wyjeździe. Użyj trzech argumentów, które mogą nakłonić
niezdecydowanych do udziału w wycieczce.