Page 886 - Całość pdf + okładka
P. 886

I. 7 - stosuje obliczenia na liczbach wymiernych do rozwiązywania problem
gęstości, itp.).
V.4 - stosuje obliczenia procentowe do rozwiązywania problemów w kon
procent, wykonuje obliczenia związane z VAT, oblicza odsetki od lokaty rocz
VI. 1 – opisuje za pomocą wyrażeń algebraicznych związki między różnymi w
VII. 5 – odczytuje i interpretuje informacje przedstawione za pomocą w
w przyrodzie, gospodarce, życiu codziennym).
IX. 1 – interpretuje dane przedstawione za pomocą tabel, diagramów słupkow
IX.4 – wyznacza średnią arytmetyczną i medianę zestawu danych.
IX.5 – analizuje proste doświadczenia losowe (np. rzut kostką, rzut mone
w tych doświadczeniach.
X.2 – konstruuje prostą styczną do okręgu.
X. 8 – korzysta z własności kątów i przekątnych w prostokątach, równoległob
X.19 – konstruuje symetralną odcinka i dwusieczną kąta.
X. 20 – konstruuje kąty o miarach 60°, 30°, 45°.
X. 21 – konstruuje okrąg opisany na trójkącie oraz okrąg wpisany w trójkąt.
X. 22 – rozpoznaje wielokąty foremne i korzysta z ich podstawowych własno
XI. 1 – rozpoznaje graniastosłupy i ostrosłupy prawidłowe

Metody sprawdzania osiągnięć uczniów i propozycje kryteriów oceny:
W trakcie procesu nauczania nauczyciel dokonuje oceny zgodnie z przyjętym
jest trudnym problemem dla nauczyciela m.in. dlatego, że wiąże się z emoc
obiektywna. Obecnie stosowane zapisy przedmiotowych systemów oceniania
Wykorzystujemy funkcje, jakie spełnia ocena osiągnięć szkolnych uczniów.
   881   882   883   884   885   886   887   888   889   890   891