Page 884 - Całość pdf + okładka
P. 884
X.16 - rozpoznaje pary figur symetrycznych względem prostej i względem p
X.17 - rozpoznaje figury, które mają oś symetrii i figury, które mają środek s
X.18 - rozpoznaje symetralną odcinka i dwusieczną kąta.
XI. 1 - rozpoznaje graniastosłupy i ostrosłupy prawidłowe.
IV. Użycie i tworzenie strategii
Stosowanie strategii jasno wynikającej z treści zadania. Tworzenie strategii ro
III.3 - porównuje potęgi o różnych wykładnikach naturalnych i tych sam
naturalnych i różnych dodatnich podstawach.
V.4 - stosuje obliczenia procentowe do rozwiązywania problemów w k
o dany procent, wykonuje obliczenia związane z VAT, oblicza odsetki od lok
VII.7 – za pomocą równań lub układów równań opisuje i rozwiązuje zadania
VIII. 5. – oblicza wartości funkcji podanych nieskomplikowanym wzorem i z
X.5 – oblicza długość okręgu i łuku okręgu.
X.6 – oblicza pole koła, pierścienia kołowego, wycinka kołowego.
X.9 - oblicza pola i obwody trójkątów i czworokątów.
IX. 4. - wyznacza średnią arytmetyczną i medianę zestawu danych.
XI. 2 - oblicza pole powierzchni i objętość graniastosłupa prostego
w kontekście praktycznym).
V. Rozumowanie i argumentacja
Prowadzenie prostych rozumowań. Podawanie argumentów uzasadniających
I. 2 – dodaje, odejmuje, mnoży i dzieli liczby wymierne zapisane w postaci u
własną strategią obliczeń.