Page 1132 - Całość pdf + okładka
P. 1132
Czy poprawnie zaplanowano kolejność
czynności?
Czy zastosowano zasady bhp podczas
wykonywania doświadczeń?
Czy w interesujący sposób
zaprezentowano wyniki eksperymentu?
Czy poprawnie obliczono objętość
pomieszczenia?
Czy poprawnie obliczono ilość energii
potrzebnej do ogrzania pomieszczenia?
Czy poprawnie obliczono koszt
pomalowania pomieszczenia?
Czy poprawnie obliczono koszt ułożenia
glazury?
Czy poprawnie obliczono koszt
wymiany podłogi w pokoju?
Czy poprawnie obliczono koszt
ocieplenia budynku o podanych
wymiarach?
Czy poprawnie oszacowano
koszt materiałów i robocizny?
Czy właściwie dokumentowano
działania?
Maksymalna liczba punktów: 615
Na podstawie łącznej liczby punktów zebranej w tabeli nauczyciel wystawia ocenę końcową
według ustalonej skali. Przykładowa skala ocen:
615 - 598 pkt. celujący
597 – 561 pkt. bardzo dobry
560 – 461 pkt. dobry
460 – 313 pkt. dostateczny
312 – 185 pkt. dopuszczający
184 – 0 pkt. niedostateczny
Faza VI – analiza
- Jakie trudności napotkałeś podczas wykonywania zadania?
- Co byś zrobił inaczej, lepiej, gdybyś wykonał to zadanie jeszcze raz?