Page 1063 - Całość pdf + okładka
P. 1063
4.
5.
6.
7.
8.
9.
Faza III - ustalanie
Po udzieleniu przez ucznia odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania, należy odbyć z nim
rozmowę, w czasie której należy sprawdzić i omówić poprawność udzielonych odpowiedzi,
a także zatwierdzić zaproponowany przez niego (lub grupę uczniów) plan czynności. Jeśli
warunki techniczne pracowni szkolnej nie pozwolą na wykonanie zaplanowanych przez
ucznia (grupę uczniów) czynności lub okaże się, że w prostszy sposób można zrealizować
zadanie – należy przekonać ucznia (grupę uczniów), aby przyjął (aby grupa uczniów przyjęła)
inne rozwiązanie - korzystniejsze i możliwe do wykonania. (za A. Brejnakiem)
Faza IV – wykonanie
Po uzgodnieniu z uczniem (grupą uczniów) kolejności czynności i warunków wykonania
ćwiczenia można zezwolić na przystąpienie do realizacji poszczególnych etapów. (za
A. Brejnakiem)
Faza V – sprawdzenie Samoocena Ocena grupy Ocena RAZEM
Kryteria oceny (1 – 5 pkt.) (1 – 5 pkt.) nauczyciela

