Page 979 - Całość pdf + okładka
P. 979

Nauczyciel zwraca uwagę uczniom na istotne błędy, które popełniają prowadząc
korespondencję.

Część podsumowująca
Pytania utrwalające:

    w jaki sposób formujemy temat listu i jakie on ma znaczenie?
    wymień zwroty grzecznościowe stosowane na początku listu,
    wymień zwroty grzecznościowe stosowane na końcu listu,
    w jakich okolicznościach można stosować zwrot grzecznościowy „Witam”?
    w jaki sposób należy napisać list, aby nie został potraktowany jako spam?
    w jaki sposób odpowiadamy na list?

Zadanie domowe
Stosując się do poznanych zasad etykiety w prowadzeniu korespondencji elektronicznej
odpowiedz na listy, które dotarły do Twojej instytucji po zakończeniu zajęć. Kopie listu
wysyłasz na adres nauczyciela, który oceni Twoją korespondencję. Po wysłaniu wszystkich
odpowiedzi skonfiguruj swoją skrzynkę pocztową w ten sposób, aby automatycznie
odpowiadała na każdy list w następujący sposób: temat listu „Powiadomienie” W treści listu:
„Dziękuję za przesyłkę, odpowiem tak szybko, jak to będzie możliwe. Pozdrawiam
„Twój podpis”
   974   975   976   977   978   979   980   981   982   983   984