Page 984 - Całość pdf + okładka
P. 984
- analizują kolejne kroki, które musiał wykonać żółw. W trakcie pisania poleceń mogą
pojawiać się informacje o błędach - uczniowie zwracają uwagę na pojawiające się
komunikaty, pamiętają o odstępach, poprawnym zapisywaniu poleceń.
Nauczyciel sprawdza, jak uczniowie radzą sobie z zadaniem, w razie potrzeby służy pomocą,
udziela wskazówek.
Część podsumowująca
1. Podsumowanie lekcji:
- Jak nazywa się program, w którym pracowaliście?
- Do czego służy ten program?
- W jaki sposób sterujemy żółwiem?
- Z jakich elementów zbudowane jest okno programu Logomocja?
2. Zakończenie pracy z komputerem, uporządkowanie stanowisk.
Zadanie domowe
Napisz procedurę wykonywaną w programie Logomocja umożliwiającą narysowanie układu
5 figur płaskich.
Przykładowe układy figur