Page 984 - Całość pdf + okładka
P. 984

- analizują kolejne kroki, które musiał wykonać żółw. W trakcie pisania poleceń mogą
        pojawiać się informacje o błędach - uczniowie zwracają uwagę na pojawiające się
        komunikaty, pamiętają o odstępach, poprawnym zapisywaniu poleceń.

Nauczyciel sprawdza, jak uczniowie radzą sobie z zadaniem, w razie potrzeby służy pomocą,
udziela wskazówek.

Część podsumowująca
1. Podsumowanie lekcji:

   - Jak nazywa się program, w którym pracowaliście?
   - Do czego służy ten program?
   - W jaki sposób sterujemy żółwiem?
   - Z jakich elementów zbudowane jest okno programu Logomocja?
2. Zakończenie pracy z komputerem, uporządkowanie stanowisk.

Zadanie domowe
Napisz procedurę wykonywaną w programie Logomocja umożliwiającą narysowanie układu
5 figur płaskich.

Przykładowe układy figur
   979   980   981   982   983   984   985   986   987   988   989