Page 383 - Całość pdf + okładka
P. 383

any punktowane. W każdym sprawdzianie, obok zadań standardowych,
m wiedzy i umiejętności, ale również zadanie nietypowe, wymagające
 demu uczniowi osiągnąć satysfakcjonującą go ocenę. Ponadto wskazane
 ardzo dobra, znalazły swoje odbicie w procesie lekcyjnym. Ważne jest
 ść wyjaśnienia wątpliwości dotyczących oceny.

 zeliczane na stopnie według następującej skali, np.:

% – celujący,

  bardzo dobry,

 % – dobry,

– dostateczny,

 dopuszczający,

 niedostateczny.

 któw na poszczególne oceny szkolne, ale również kryteria przyznawania
 ian, należy stosować odrębną punktację za wybór poprawnej metody
ń. Może być bowiem tak, że uczeń otrzyma poprawny wynik, mimo iż
 ja odwrotna, że uczeń rozwiązuje zadanie poprawnie metodycznie, ale z
 j jest poprawny wynik bez obliczeń. W takiej sytuacji należy wyjaśnić
wykonać obliczenia w pamięci.

 testów (m.in. dlatego, aby przyzwyczaić uczniów do tej formy, z którą
wersjach tak, aby zapewnić samodzielność pracy ucznia.

 mi w Wewnątrzszkolnym Systemie Oceniania.
   378   379   380   381   382   383   384   385   386   387   388