Page 383 - Całość pdf + okładka
P. 383
any punktowane. W każdym sprawdzianie, obok zadań standardowych,
m wiedzy i umiejętności, ale również zadanie nietypowe, wymagające
demu uczniowi osiągnąć satysfakcjonującą go ocenę. Ponadto wskazane
ardzo dobra, znalazły swoje odbicie w procesie lekcyjnym. Ważne jest
ść wyjaśnienia wątpliwości dotyczących oceny.
zeliczane na stopnie według następującej skali, np.:
% – celujący,
bardzo dobry,
% – dobry,
– dostateczny,
dopuszczający,
niedostateczny.
któw na poszczególne oceny szkolne, ale również kryteria przyznawania
ian, należy stosować odrębną punktację za wybór poprawnej metody
ń. Może być bowiem tak, że uczeń otrzyma poprawny wynik, mimo iż
ja odwrotna, że uczeń rozwiązuje zadanie poprawnie metodycznie, ale z
j jest poprawny wynik bez obliczeń. W takiej sytuacji należy wyjaśnić
wykonać obliczenia w pamięci.
testów (m.in. dlatego, aby przyzwyczaić uczniów do tej formy, z którą
wersjach tak, aby zapewnić samodzielność pracy ucznia.
mi w Wewnątrzszkolnym Systemie Oceniania.