Page 308 - Całość pdf + okładka
P. 308
wykonywania doświadczeń,
rozwija umiejętność pracy
w grupie.
Uczeń: Uczeń: budowa s
nazewnic
2) pisze wzory opisuje budowę soli, i beztleno
sumaryczne soli: wskazuje metal i resztę Pojęcia:
chlorków, kwasową we wzorze soli, sole tlenowe i
siarczanów(VI),
azotanów(V), identyfikuje wzory soli wśród
węglanów, zapisanych wzorów związków
fosforanów(V) chemicznych,
siarczków; tworzy
zapisuje co najmniej pięć
nazwy soli na podstawie wzorów sumarycznych soli
wzorów (chlorków, siarczków,
siarczanów(VI), azotanów(V),
i odwrotnie. węglanów, fosforanów(V) na
podstawie ich nazw,
podaje co najmniej pięć nazw
soli (siarczków, chlorków,
siarczanów(VI), azotanów(V),
węglanów, fosforanów(V),
tworzy nazwę dowolnej soli
na podstawie jej wzoru
sumarycznego oraz wzór
sumaryczny na podstawie
nazwy soli,
przestrzega zasad współpracy