Page 303 - Całość pdf + okładka
P. 303

odczynu roztworów,    Ćw. 1                         Dla uczniów
 e odczynu roztworu.                                szczególnie
                      Wyjaśnianie znaczenia         zainteresowanych:
woru, odczyn          terminu: odczyn roztworu –
dczyn zasadowy,       burza mózgów.                 - wyjaśnij pojęcie:
ętny                                                pehametr.
                      Ćw. 2

                      Uzupełnianie tekstu z luką
                      dotyczącego odczynu
                      substancji.

                      Ćw. 3

                      Dopasowywanie produktów
                      spożywczych do
                      odpowiedniego odczynu –
                      mapa mentalna.*

skaźniki pH           Ćw. 1                         Dla uczniów
                                                    szczególnie
                      Badanie pH przy użyciu        zainteresowanych:
                      pehametru – doświadczenie.
                                                    - wymień nawozy
                      Ćw. 2                         sztuczne i ich wpływ na
                                                    pH gleby.
                      Ustalanie odczynu substancji
                      za pomocą skali pH –
                      doświadczenie.*

                      Ćw. 3

                      Określanie pH roztworów
                      otrzymanych po dodaniu CO2
                      i CaO do wody –
                      doświadczenie.
   298   299   300   301   302   303   304   305   306   307   308