Page 303 - Całość pdf + okładka
P. 303
odczynu roztworów, Ćw. 1 Dla uczniów
e odczynu roztworu. szczególnie
Wyjaśnianie znaczenia zainteresowanych:
woru, odczyn terminu: odczyn roztworu –
dczyn zasadowy, burza mózgów. - wyjaśnij pojęcie:
ętny pehametr.
Ćw. 2
Uzupełnianie tekstu z luką
dotyczącego odczynu
substancji.
Ćw. 3
Dopasowywanie produktów
spożywczych do
odpowiedniego odczynu –
mapa mentalna.*
skaźniki pH Ćw. 1 Dla uczniów
szczególnie
Badanie pH przy użyciu zainteresowanych:
pehametru – doświadczenie.
- wymień nawozy
Ćw. 2 sztuczne i ich wpływ na
pH gleby.
Ustalanie odczynu substancji
za pomocą skali pH –
doświadczenie.*
Ćw. 3
Określanie pH roztworów
otrzymanych po dodaniu CO2
i CaO do wody –
doświadczenie.