Page 310 - Całość pdf + okładka
P. 310

w grupie.

Uczeń:                     Uczeń:                                elektrolit
                                                                 sole rozp
3) pisze równania reakcji      opisuje, w jaki sposób            i nierozpu
    dysocjacji                 dysocjują sole,                   dysocjacj
    elektrolitycznej
    wybranych soli.            dzieli sole ze względu na ich  Pojęcia:
                               rozpuszczalność w wodzie,      elektrolity, n
                                                              dysocjacja j
                               określa rozpuszczalność soli   roztworu
                               w wodzie na podstawie tabeli
                               rozpuszczalności
                               wodorotlenków i soli,

                               wyjaśnia, dlaczego wodne
                               roztwory soli przewodzą prąd
                               elektryczny,

                               zapisuje i odczytuje równania
                               reakcji dysocjacji jonowej
                               dowolnej soli,

                               planuje i wykonuje
                               doświadczenie pozwalające
                               zbadać rozpuszczalność
                               wybranych soli w wodzie,

                               przestrzega zasad bhp podczas
                               wykonywania doświadczeń,

                               wykazuje dociekliwość
                               poznawczą.
   305   306   307   308   309   310   311   312   313   314   315