Page 756 - Całość pdf + okładka
P. 756

Metody sprawdzania osiągnięć ucznia powinny zarówno nauczy
        potrafię zrobić?, Na ile sprawnie wykorzystuję komputer i jego op
        Zadania sprawdzające osiągnięcia uczniów można podzielić na:
        1. zadania sprawdzające, czy uczeń poradzi sobie w sytuacjach p

            rozwiązania,
        2. zadania sprawdzające, czy zdobyte umiejętności są wykorz

            lekcyjnych,
        3. zadania wyjaśniające stopień zrozumienia przez uczniów nowy
        4. zadania pozwalające wyegzekwować stopień zapamiętania i w

Propozycje wymagań na poszczególne oceny ucznia:
   Ocena niedostateczna – otrzymuje ją uczeń, który:
   - lekceważy przedmiot i nie wykazuje chęci współpracy z nauczyciele
   - nie potrafi wykonać na komputerze podstawowych zadań,
   - nie opanował podstawowych umiejętności zawartych w podstawie pr
   - nie posiada podstawowej wiedzy dotyczącej wymaganych umiejętno
   - nie potrafi rozwiązać postawionego przed nim problemu nawet z pom

   Wymagania konieczne (ocena dopuszczająca) obejmują zazwycz
świadomie korzystać z lekcji. Wymagania konieczne zawierają umiejętno

   Ocena dopuszczająca – otrzymuje ją uczeń, który:
   - potrafi czasami wykonać przy użyciu komputera proste zadania,
   - nie rozumie do końca problemów, które przed nim postawiono,
   - nie potrafi rozwiązać postawionego przed nim problemu, jednak z po
   751   752   753   754   755   756   757   758   759   760   761