Page 756 - Całość pdf + okładka
P. 756
Metody sprawdzania osiągnięć ucznia powinny zarówno nauczy
potrafię zrobić?, Na ile sprawnie wykorzystuję komputer i jego op
Zadania sprawdzające osiągnięcia uczniów można podzielić na:
1. zadania sprawdzające, czy uczeń poradzi sobie w sytuacjach p
rozwiązania,
2. zadania sprawdzające, czy zdobyte umiejętności są wykorz
lekcyjnych,
3. zadania wyjaśniające stopień zrozumienia przez uczniów nowy
4. zadania pozwalające wyegzekwować stopień zapamiętania i w
Propozycje wymagań na poszczególne oceny ucznia:
Ocena niedostateczna – otrzymuje ją uczeń, który:
- lekceważy przedmiot i nie wykazuje chęci współpracy z nauczyciele
- nie potrafi wykonać na komputerze podstawowych zadań,
- nie opanował podstawowych umiejętności zawartych w podstawie pr
- nie posiada podstawowej wiedzy dotyczącej wymaganych umiejętno
- nie potrafi rozwiązać postawionego przed nim problemu nawet z pom
Wymagania konieczne (ocena dopuszczająca) obejmują zazwycz
świadomie korzystać z lekcji. Wymagania konieczne zawierają umiejętno
Ocena dopuszczająca – otrzymuje ją uczeń, który:
- potrafi czasami wykonać przy użyciu komputera proste zadania,
- nie rozumie do końca problemów, które przed nim postawiono,
- nie potrafi rozwiązać postawionego przed nim problemu, jednak z po