Page 1147 - Całość pdf + okładka
P. 1147

W jaki sposób zademonstrujesz udzielanie pierwszej pomocy osobie porażonej
           prądem?

           W jaki sposób można przedstawić zebrane informacje?

    Wypełnij poniższą tabelę:

nr Operacja               Wykaz materiałów Źródło pozyskania Wykaz narzędzi
kol. (Czynność)

1.

2.

    Faza III - ustalanie

    Po udzieleniu przez ucznia odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania należy odbyć z nim
    rozmowę, w czasie której należy sprawdzić i omówić poprawność udzielonych odpowiedzi,
    a także zatwierdzić zaproponowany przez niego (lub grupę uczniów) plan czynności. Jeśli
    warunki techniczne pracowni szkolnej nie pozwolą na wykonanie zaplanowanych przez
    ucznia (grupę uczniów) czynności lub okaże się, że w prostszy sposób można zrealizować
    zadanie – należy przekonać ucznia (grupę uczniów), aby przyjął (aby grupa uczniów
    przyjęła) inne rozwiązanie - korzystniejsze i możliwe do wykonania. (za A. Brejnakiem)

    Faza IV – wykonanie

    Po uzgodnieniu z uczniem (grupą uczniów) kolejności czynności i warunków wykonania
    ćwiczenia, można zezwolić na przystąpienie do realizacji poszczególnych etapów.

    (za A. Brejnakiem)

    Faza V – sprawdzenie

    Kryteria oceny                 Samoocena       Ocena          Ocena      RAZEM
                                   (1 – 5 pkt.)     grupy      nauczyciela

                                                 (1 – 5 pkt.)  (1 – 5 pkt.)

Czy źródła, z których korzystano
dostarczyły informacji na wybrany
temat ?

Czy zbudowano obwód
elektryczny do badania prawa
Ohma?

Czy sprawdzono doświadczalnie
słuszność I prawa Kirchhoffa?

Czy zaprezentowano wyniki
doświadczeń?

Czy prezentacja multimedialna
w interesujący sposób
przedstawiła informację na temat
prądu elektrycznego i praw nim
rządzących?
   1142   1143   1144   1145   1146   1147   1148   1149   1150   1151   1152