Page 1147 - Całość pdf + okładka
P. 1147
W jaki sposób zademonstrujesz udzielanie pierwszej pomocy osobie porażonej
prądem?
W jaki sposób można przedstawić zebrane informacje?
Wypełnij poniższą tabelę:
nr Operacja Wykaz materiałów Źródło pozyskania Wykaz narzędzi
kol. (Czynność)
1.
2.
Faza III - ustalanie
Po udzieleniu przez ucznia odpowiedzi na wszystkie powyższe pytania należy odbyć z nim
rozmowę, w czasie której należy sprawdzić i omówić poprawność udzielonych odpowiedzi,
a także zatwierdzić zaproponowany przez niego (lub grupę uczniów) plan czynności. Jeśli
warunki techniczne pracowni szkolnej nie pozwolą na wykonanie zaplanowanych przez
ucznia (grupę uczniów) czynności lub okaże się, że w prostszy sposób można zrealizować
zadanie – należy przekonać ucznia (grupę uczniów), aby przyjął (aby grupa uczniów
przyjęła) inne rozwiązanie - korzystniejsze i możliwe do wykonania. (za A. Brejnakiem)
Faza IV – wykonanie
Po uzgodnieniu z uczniem (grupą uczniów) kolejności czynności i warunków wykonania
ćwiczenia, można zezwolić na przystąpienie do realizacji poszczególnych etapów.
(za A. Brejnakiem)
Faza V – sprawdzenie
Kryteria oceny Samoocena Ocena Ocena RAZEM
(1 – 5 pkt.) grupy nauczyciela
(1 – 5 pkt.) (1 – 5 pkt.)
Czy źródła, z których korzystano
dostarczyły informacji na wybrany
temat ?
Czy zbudowano obwód
elektryczny do badania prawa
Ohma?
Czy sprawdzono doświadczalnie
słuszność I prawa Kirchhoffa?
Czy zaprezentowano wyniki
doświadczeń?
Czy prezentacja multimedialna
w interesujący sposób
przedstawiła informację na temat
prądu elektrycznego i praw nim
rządzących?