Page 389 - Całość pdf + okładka
P. 389

Ćw. 7

                       Rekordy szybkości – porównywanie
                       szybkości osiąganych w niektórych

                       dyscyplinach sportowych, najszybsze
                       zwierzęta, szybkość dźwięku, światła
                       samolotów, pojazdów kosmicznych,

                       itp.

                       Ćw. 8

                       Wyznaczanie wartości prędkości
                       przemieszczania się (np. w czasie
                       marszu, biegu, pływania, jazdy
                       rowerem) za pośrednictwem pomiaru
                       odległości i czasu.

 ści drogi od czasu i  Ćw. 1                                 Dla uczniów
u w ruchach:                                                 szczególnie
dnostajnie             Sporządzanie wykresu s(t) na          zainteresowanych:
                       podstawie słownego opisu ruchu-
ych, wielkość          wycieczka rowerowa.                   - ruch
nalna, wielkość                                              jednostajnie
                       Ćw. 2                                 opóźniony -
                                                             rysowanie
                       Sporządzanie wykresu v(t) na          wykresów s(t)
                       podstawie opisu słownego ruchu.        i v(t).

                       Ćw. 3

                       Odczytywanie informacji o ruchu
                       z wykresów s(t).

                       Ćw. 4

                       Odczytywanie informacji o ruchu
                       z wykresu v(t).
   384   385   386   387   388   389   390   391   392   393   394