Page 263 - Całość pdf + okładka
P. 263

Ćw. 2                               ozonowej.

wa Dokonanie samooceny swojej

                             postawy wobec problemu
                             dziury ozonowej – metaplan.*

wanie tlenu            Ćw. 1                               Dla uczniów
dzie,                                                      szczególnie
 powolne łączenie się  Spalanie wstążki magnezowej
 ną substancją         – doświadczenie.                    zainteresowanych:
ie a spalanie),
nu w przyrodzie.       Ćw. 2                               - wyjaśnij, dlaczego
                                                           pomimo dużego
palanie                Ogrzewanie blaszki                  zużycia tlenu
                       miedzianej – doświadczenie.         w różnych procesach,
                                                           jego zawartość
                       Ćw. 3
                                                           w powietrzu nie
                       Badanie zachowania się sodu         zmienia się.
                       w powietrzu – doświadczenie.

                       Ćw. 4

                       Pokaz próbek metali przed
                       i po utlenieniu.

                       Ćw. 5

                       Wskazywanie różnic między
                       utlenianiem i spalaniem.

                       Ćw. 6

                       Uzupełnianie schematu:
                       „Obieg tlenu w przyrodzie”.
   258   259   260   261   262   263   264   265   266   267   268