Page 263 - Całość pdf + okładka
P. 263
Ćw. 2 ozonowej.
wa Dokonanie samooceny swojej
postawy wobec problemu
dziury ozonowej – metaplan.*
wanie tlenu Ćw. 1 Dla uczniów
dzie, szczególnie
powolne łączenie się Spalanie wstążki magnezowej
ną substancją – doświadczenie. zainteresowanych:
ie a spalanie),
nu w przyrodzie. Ćw. 2 - wyjaśnij, dlaczego
pomimo dużego
palanie Ogrzewanie blaszki zużycia tlenu
miedzianej – doświadczenie. w różnych procesach,
jego zawartość
Ćw. 3
w powietrzu nie
Badanie zachowania się sodu zmienia się.
w powietrzu – doświadczenie.
Ćw. 4
Pokaz próbek metali przed
i po utlenieniu.
Ćw. 5
Wskazywanie różnic między
utlenianiem i spalaniem.
Ćw. 6
Uzupełnianie schematu:
„Obieg tlenu w przyrodzie”.