Page 259 - Całość pdf + okładka
P. 259

otrzymywania wybranych
                  gazów –
                  przyporządkowywanie nazwy
                  gazu – gra dydaktyczna.

                  Ćw. 17

                  Projektowanie doświadczeń
                  pozwalających na odróżnianie
                  składników powietrza.

                  Ćw. 18

                  Projektowanie wizytówek
                  tlenu, azotu i wodoru.

ystyka gazów      Ćw. 1                          Dla uczniów
ych,                                             szczególnie
acja elektronowa  Wyszukiwanie w różnych
lachetnych.       źródłach (np. podręcznik,      zainteresowanych:
                  słownik chemiczny,
tne               encyklopedia chemiczna,        - podaj różnicę w
                  Internet) informacji na temat  formach występowania
                  gazów szlachetnych             gazów szlachetnych i
                  (pochodzenie, właściwości      innych gazów.

                  i zastosowania wybranego
                  gazu szlachetnego).

                  Ćw. 2

                  Przyporządkowywanie nazwy
                  gazu szlachetnego do jego
                  zastosowania.*
   254   255   256   257   258   259   260   261   262   263   264