Page 196 - Całość pdf + okładka
P. 196
• prezentacje multimedialne,
• udział w zajęciach pozalekcyjnych, np. konkursach, olimpiadach, tu
Nauczyciel, formułując wymagania na poszczególne stopnie, powinien uw
• kryterium przystępności, które rozumiemy jako łatwość opanowa
• kryterium wartości kształcącej polegające na możliwości przenie
uogólnień;
• kryterium niezawodności rozumiane jako pewność naukowa,
zdezaktualizuje się i która będzie podstawą do dalszego kształcenia
• kryterium niezbędności wewnątrzprzedmiotowej wynikające z
się danego zakresu treści;
• kryterium niezbędności międzyprzedmiotowej wynikające z po
kolejnych etapów nauczania tego samego przedmiotu;
• kryterium użyteczności rozumiane jako wykorzystanie treści w ob
Poziomy wymagań na poszczególne stopnie:
Stopień
Uczeń:
• opanował treści dopełniające oraz posia
celujący • potrafi selekcjonować i hierarchizować
• samodzielnie planuje i przeprowadza ek
• udziela wyczerpujących odpowiedzi na
• osiąga sukcesy w konkursach i olimpia
Uczeń:
bardzo dobry • opanował treści dopełniające,
• samodzielnie interpretuje zjawiska,