Page 194 - Całość pdf + okładka
P. 194

Ocena uczniów musi być procesem ciągłym i systematycznym.
o uzyskanych osiągnięciach. Ocena osiągnięć uczniów powinna być
obiektywna i motywująca.

Ocenie podlegają następujące wiadomości i umiejętności:
    • opisywanie, porządkowanie i rozpoznawanie organizmów,
    • wyjaśnianie zjawisk i procesów biologicznych zachodzących w or
    • przedstawianie i wyjaśnianie zależności między organizmem a śro
    • planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie obserwacji i pro
    • przeprowadzanie obserwacji mikroskopowych preparatów św
         z obserwacji,
    • posługiwanie się terminologią biologiczną,
    • odczytywanie, analizowanie oraz przedstawianie informacji w pos
    • wykorzystywanie wiadomości i umiejętności biologicznych w życ
    • wykorzystywanie różnorodnych źródeł i metod pozyskiwani
         wzbogacania
         i prezentowania swojej wiedzy.

Przy ocenie wyżej wymienionych wiadomości i umiejętności będą stosow
   • testy,
   • kartkówki,
   • odpowiedzi ustne,
   • wykonanie i interpretacja samodzielnych ćwiczeń i eksperymentów
   • prace domowe,
   • aktywność na lekcji,
   • praca w grupach,
   189   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199