Page 836 - Całość pdf + okładka
P. 836

(prawdopodobieństwo      kształtuje pozytywny stosunek
wypadnięcia orła         i aktywna postawę wobec
w rzucie monetą,
dwójki lub szóstki       matematyki.
w rzucie kostką, itp.).

                                                                X. FIGURY

Uczeń:                   Uczeń:                                    rozpoznawanie
                                                                   kątów,
1) korzysta ze              zaznacza kąty naprzemianległe,         zaznaczanie ką
związków między             zaznacza kąty odpowiadające,           naprzemianleg
kątami utworzonymi          odnajduje kąty naprzemianległe         i odpowiadają
przez prostą                i odpowiadające w najbliższym
przecinającą dwie                                               Pojęcia:
proste równoległe.          otoczeniu,
                            oblicza miary kątów                 kąty naprzemianl
                            naprzemianległych                   odpowiadające.
                            i odpowiadających,
                            rozwija zdolności poznawcze.

Uczeń:                   Uczeń:                                    ustalanie liczb
                                                                   wspólnych pro
2) rozpoznaje               określa wzajemne położenie             wykreślanie st
wzajemne położenie          prostej i okręgu,                      okręgu.
prostej                     rozpoznaje styczną do okręgu,
i okręgu, rozpoznaje        konstruuje prostą styczną do        Pojęcia:
styczną do okręgu.          okręgu w danym punkcie,             styczna do okręgu
                            uczy się dokładności i staranności

                            wykonywanej pracy.
   831   832   833   834   835   836   837   838   839   840   841