Page 836 - Całość pdf + okładka
P. 836
(prawdopodobieństwo kształtuje pozytywny stosunek
wypadnięcia orła i aktywna postawę wobec
w rzucie monetą,
dwójki lub szóstki matematyki.
w rzucie kostką, itp.).
X. FIGURY
Uczeń: Uczeń: rozpoznawanie
kątów,
1) korzysta ze zaznacza kąty naprzemianległe, zaznaczanie ką
związków między zaznacza kąty odpowiadające, naprzemianleg
kątami utworzonymi odnajduje kąty naprzemianległe i odpowiadają
przez prostą i odpowiadające w najbliższym
przecinającą dwie Pojęcia:
proste równoległe. otoczeniu,
oblicza miary kątów kąty naprzemianl
naprzemianległych odpowiadające.
i odpowiadających,
rozwija zdolności poznawcze.
Uczeń: Uczeń: ustalanie liczb
wspólnych pro
2) rozpoznaje określa wzajemne położenie wykreślanie st
wzajemne położenie prostej i okręgu, okręgu.
prostej rozpoznaje styczną do okręgu,
i okręgu, rozpoznaje konstruuje prostą styczną do Pojęcia:
styczną do okręgu. okręgu w danym punkcie, styczna do okręgu
uczy się dokładności i staranności
wykonywanej pracy.