Page 786 - Całość pdf + okładka
P. 786

Uczeń:               Uczeń:                             dobieranie poz
                                                        działań na potę
3) porównuje potęgi     porównuje potęgi sprowadzając   do konkretnych
o różnych               do tej samej podstawy,          wykorzystywan
wykładnikach                                            wiedzy na potę
                        porównuje potęgi sprowadzając   w sytuacjach p
naturalnych             do tych samych wykładników,
                                                        potęga liczby o
i takich samych         porównuje potęgi korzystając    całkowitym uje
                        z potęgowania potęgi,           liczby o wykła
podstawach oraz                                         zapisywanie je
porównuje potęgi        wyrabia w sobie nawyk           długości, pola,
                        sprawdzania otrzymanych         innych jednost
o tych samych           odpowiedzi                      za pomocą potę
wykładnikach             i korygowania popełnianych
                        błędów,
naturalnych
i różnych dodatnich     wykorzystuje metody
                        rozwiązania zastosowane
podstawach.             w danej sytuacji
                        i przenosi je na sytuacje
                        analogiczne.

Uczeń:               Uczeń:

4) zamienia potęgi      oblicza potęgę o wykładniku
o wykładnikach          całkowitym ujemnym,
całkowitych
                        wykonuje porównanie ilorazowe
ujemnych na             potęg o wykładnikach ujemnych,
odpowiednie potęgi
o wykładnikach          wykonuje działania na potęgach
   781   782   783   784   785   786   787   788   789   790   791