Page 786 - Całość pdf + okładka
P. 786
Uczeń: Uczeń: dobieranie poz
działań na potę
3) porównuje potęgi porównuje potęgi sprowadzając do konkretnych
o różnych do tej samej podstawy, wykorzystywan
wykładnikach wiedzy na potę
porównuje potęgi sprowadzając w sytuacjach p
naturalnych do tych samych wykładników,
potęga liczby o
i takich samych porównuje potęgi korzystając całkowitym uje
z potęgowania potęgi, liczby o wykła
podstawach oraz zapisywanie je
porównuje potęgi wyrabia w sobie nawyk długości, pola,
sprawdzania otrzymanych innych jednost
o tych samych odpowiedzi za pomocą potę
wykładnikach i korygowania popełnianych
błędów,
naturalnych
i różnych dodatnich wykorzystuje metody
rozwiązania zastosowane
podstawach. w danej sytuacji
i przenosi je na sytuacje
analogiczne.
Uczeń: Uczeń:
4) zamienia potęgi oblicza potęgę o wykładniku
o wykładnikach całkowitym ujemnym,
całkowitych
wykonuje porównanie ilorazowe
ujemnych na potęg o wykładnikach ujemnych,
odpowiednie potęgi
o wykładnikach wykonuje działania na potęgach