Page 773 - Całość pdf + okładka
P. 773
aściwej strategii Ćw. 1 Dla uczniów szczególnie
zadania zainteresowanych:
w kontekście Rozwiązywanie zadań Tworzenie wyrażenia
tekstowych dotyczących arytmetycznego na
, prędkości, drogi i czasu, podstawie treści zadań
wymagających umiejętności i obliczanie jego wartości.
nostek. zamiany jednostek.
Zadania z niedoborem
Ćw. 2 informacji.
Rozwiązywanie zadań
tekstowych z wykorzystaniem
danych zawartych w tabelach –
karta pracy.
Ćw. 3
Zamiana jednostek prędkości
i gęstości.
ODATNIE I NIEDODATNIE)
unktu na osi Ćw.1 Dla uczniów szczególnie
dzy dwiema Zaznaczanie na osi liczbowej zainteresowanych:
i liczbowej. liczb spełniających określone
warunki. Znajdywanie zbioru liczb
spełniających kilka
Ćw. 2 warunków.
Zaznaczanie na osi liczbowej
odległości między dwiema
liczbami.