Page 773 - Całość pdf + okładka
P. 773

aściwej strategii  Ćw. 1                          Dla uczniów szczególnie
zadania                                           zainteresowanych:
w kontekście       Rozwiązywanie zadań            Tworzenie wyrażenia
                   tekstowych dotyczących         arytmetycznego na
 ,                 prędkości, drogi i czasu,      podstawie treści zadań
                   wymagających umiejętności      i obliczanie jego wartości.
nostek.            zamiany jednostek.
                                                  Zadania z niedoborem
                   Ćw. 2                          informacji.

                   Rozwiązywanie zadań
                   tekstowych z wykorzystaniem
                   danych zawartych w tabelach –
                   karta pracy.

                   Ćw. 3

                   Zamiana jednostek prędkości
                   i gęstości.

ODATNIE I NIEDODATNIE)

unktu na osi       Ćw.1                           Dla uczniów szczególnie

dzy dwiema         Zaznaczanie na osi liczbowej   zainteresowanych:
i liczbowej.       liczb spełniających określone
                   warunki.                       Znajdywanie zbioru liczb
                                                  spełniających kilka
                   Ćw. 2                          warunków.

                   Zaznaczanie na osi liczbowej
                   odległości między dwiema
                   liczbami.
   768   769   770   771   772   773   774   775   776   777   778