Page 623 - Całość pdf + okładka
P. 623

Ćw. 15

           Dopasowywanie roślinności do
           odpowiednich pięter roślinnych
           w Tatrach, pięter roślinnych do
           wysokości nad poziomem morza –
           ćwiczenie praktyczne.

           Ćw. 16

           Opisywanie przeszłości geologicznej
           Sudetów za pomocą mapy mentalnej.

           Ćw. 17

           Opisywanie cech środowiska
           przyrodniczego regionu, w którym
           mieszka uczeń – karta pracy lub mapa
           mentalna.

w          Ćw. 1
na rozwój
           Wskazywanie kierunków rozwoju
ch         gospodarki w pasie pobrzeży (lub
aficznych  innego regionu Polski)
           z uwzględnieniem czynników
           sprzyjających temu rozwojowi – praca
           z mapą, karta pracy.

           Ćw. 2

           Podpisywanie na konturowych mapach
           regionów największych ośrodków
           przemysłowych – praca
           z mapą.
   618   619   620   621   622   623   624   625   626   627   628