Page 615 - Całość pdf + okładka
P. 615

iska.  Ćw. 1                                Dla uczniów
                                            szczególnie
ark    Zaznaczanie na mapie regionu,
erwat  rezerwatów i pomników przyrody -     zainteresowanych:
       praca z mapą.
                                            Przygotowanie
       Ćw. 2
                                            prezentacji
       Przyporządkowanie do wymienionych
       parków narodowych po jednym          multimedialnej na
       charakterystycznym chronionym        temat gatunków roślin
       elemencie środowiska przyrodniczego  i zwierząt we własnym
       – burza mózgów, mapa mentalna,       regionie szczególnie
                                            narażonych na
       Ćw. 3                                wyginięcie.

       Przygotowanie prezentacji
       multimedialnej na temat wybranego
       parku narodowego pasa wyżyn.

       Ćw. 4

       Sporządzanie listy obiektów
       przyrodniczych i kulturowych, które
       powinny być objęte ochroną – opis
       klasyfikujący.
   610   611   612   613   614   615   616   617   618   619   620