Page 488 - Całość pdf + okładka
P. 488
Uczeń: Uczeń: zachowanie ig
w obecności m
2) opisuje opisuje zachowanie igły budowa i zasa
zachowanie igły magnetycznej w obecności kompasu.
magnetycznej magnesu,
w obecności Pojęcia:
magnesu oraz przedstawia zasadę działania igła magnetyczna, k
zasadę działania kompasu,
kompasu;
korzysta z faktu, że pole
magnetyczne Ziemi może być
wykorzystane do orientowania się
w terenie,
dostrzega piękno przyrody
i zjawisk w niej zachodzących.
Uczeń Uczeń: oddziaływani
żelazo.
3) opisuje wyjaśnia, jakie jest oddziaływanie
oddziaływanie magnesów na żelazo, Pojęcia:
magnesów na ferromagnetyk
żelazo precyzyjnie odpowiada na
i podaje zadawane pytania,
przykłady
wykorzystania wypowiadając się, precyzyjnie
formułuje myśli,
tego
oddziaływania; podaje co najmniej dwa przykłady
wykorzystania oddziaływania
magnesów na żelazo,