Page 488 - Całość pdf + okładka
P. 488

Uczeń:            Uczeń:                                          zachowanie ig
                                                                  w obecności m
2) opisuje              opisuje zachowanie igły                   budowa i zasa
zachowanie igły         magnetycznej w obecności                  kompasu.
magnetycznej            magnesu,
w obecności                                                  Pojęcia:
magnesu oraz            przedstawia zasadę działania        igła magnetyczna, k
zasadę działania        kompasu,
kompasu;
                        korzysta z faktu, że pole
                        magnetyczne Ziemi może być
                        wykorzystane do orientowania się
                        w terenie,

                        dostrzega piękno przyrody
                         i zjawisk w niej zachodzących.

Uczeń             Uczeń:                                         oddziaływani
                                                                 żelazo.
3) opisuje              wyjaśnia, jakie jest oddziaływanie
oddziaływanie           magnesów na żelazo,                 Pojęcia:
magnesów na                                                 ferromagnetyk
żelazo                  precyzyjnie odpowiada na
i podaje                zadawane pytania,
przykłady
wykorzystania           wypowiadając się, precyzyjnie
                        formułuje myśli,
tego
oddziaływania;          podaje co najmniej dwa przykłady
                        wykorzystania oddziaływania
                        magnesów na żelazo,
   483   484   485   486   487   488   489   490   491   492   493