Page 47 - Całość pdf + okładka
P. 47
ości fizyczne Ćw. 1
czne wody,
ie wody dla Woda jako termoregulator –
nowania organizmu. doświadczenie.
a Ćw. 2
Czy roślina potrzebuje wody? –
doświadczenie
Ćw. 3 Znaczenie biologiczne
wody wynikające z jej
właściwości fizykochemicznych.
Metoda ćwiczeniowa
(konstrukcja tabeli - karta pracy).
Ćw. 4
Zawartość wody w różnych
organach roślin.
zne i nieorganiczne Ćw. 1 Dla uczniów
chemiczne, szczególnie
związków Funkcje składników zainteresowanych:
znych chemicznych – metoda
anicznych. ćwiczeniowa (łączenie Znaczenie
w logiczne pary). denaturacji białka
ny, aminokwasy, w życiu
asy tłuszczowe Ćw. 2 codziennym.
nienasycone, kwasy
sole mineralne Związki chemiczne (wykonanie
w organizmach – metoda doświadczenia
ćwiczeniowa (mapa mentalna). i omówienie
procesu).