Page 466 - Całość pdf + okładka
P. 466

Uczeń:           Uczeń:                               przewodnik i

3) odróżnia      podaje definicję przewodnika,        elektryczny,

przewodniki od   podaje definicję izolatora,          elektryzowan
izolatorów oraz                                       i izolatora,
                 podaje po trzy przykłady
podaje           przewodników i izolatorów,           rola przewodn
przykłady obu                                         i izolatorów
rodzajów ciał;   uzasadnia podział na przewodniki     w życiu codzi

                 i izolatory na podstawie ich

                 budowy wewnętrznej,                  Pojęcia:

                 wskazuje po dwa przykłady

                 wykorzystania przewodników           przewodnik elektry

                 i izolatorów w życiu codziennym, elektryczny, gaz ele

                 omawia rolę przewodników             swobodne elektron

                 i izolatorów w życiu człowieka,

                 z zaangażowaniem pogłębia
                 wiedzę poszukując dodatkowych

                 informacji do prezentacji
                 w różnych źródłach (np.

                 literaturze czy Internecie),

                 umiejętnie prezentuje wyniki
                 własnej pracy.

Uczeń:           Uczeń:                               układ izolowan

4) stosuje             wyjaśnia, co to jest układ     zasada zachowa
zasadę                 izolowany,                     elektrycznego,
zachowania
ładunku                przedstawia zasadę zachowania  zobojętnianie ła
elektrycznego;         ładunku elektrycznego,
   461   462   463   464   465   466   467   468   469   470   471