Page 274 - Całość pdf + okładka
P. 274
codziennym,
rozwija umiejętność
samodzielnej pracy na lekcji.
Uczeń: Uczeń: czynniki w
szybkość
3) planuje i wykonuje wymienia trzy czynniki substancji
doświadczenie przyspieszające rozpuszczanie rozdrobni
wykazujące wpływ substancji stałych w wodzie, rozpuszcz
czynników na szybkość roztworu,
projektuje doświadczenie
rozpuszczania wykazujące wpływ różnych Pojęcia:
substancji stałych w czynników na szybkość
rozpuszczania substancji rozpuszczanie
wodzie stałych w wodzie, rozpuszczana
przestrzega przepisów bhp
podczas przeprowadzania
doświadczeń chemicznych.
Uczeń: Uczeń: roztwory:
i nienasyc
4) opisuje różnice definiuje pojęcia: roztwór roztwory:
pomiędzy roztworem nasycony, roztwór i rozcieńc
rozcieńczonym, nienasycony, roztwór
stężonym, nasyconym i rozcieńczony, roztwór Pojęcia:
stężony, roztwór nasyc
nienasyconym nienasycony,
wyjaśnia różnicę między roztwór rozci
roztworem stężonym
i rozcieńczonym,
przygotowuje roztwór nasycony