Page 1016 - Całość pdf + okładka
P. 1016

Zajęcia interdyscyplinarne z założenia mają za zadanie łączyć w
możliwość kształtowania u uczniów umiejętności wykorzystywania w
badania pokazują, że poziom umiejętności matematyczno-przyrodniczyc
zmian w organizowaniu i realizowaniu procesu kształcenia. Gimnazja
sposób, aby wiedza z matematyki, fizyki, biologii, chemii i geografii mo
drodze eksperymentowania. Uzupełnienie programu o informatykę po
i funkcjonowania w świecie zdominowanym przez różnorodność inform
poprzez eksperymentowanie dadzą możliwość pracy z uczniem w taki s
planowania własnej pracy i samokształcenia. Eksperymenty opierają się n
4 z licznymi modułami pomiarowymi), integrujących pomiary w
matematycznymi i oprogramowaniem IT. Program interdyscyplinarny
pomiarowymi – interfejsami - mogła także go realizować. Kształcenie z
uczniowie będą samodzielnie rozwiązywać problemy i przez to lepiej r
wykonania i realizować kolejne etapy zadań w konsultacji z nauczycielam
odpowiedzialności za wykonywane zadania, wzmocnione świadomością

     Materiał przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyczn

zjawisk przyrodniczych, fizycznych i chemicznych w naszym otoczeniu.

     Poniższa tabela zawiera wykaz scenariuszy zajęć interdyscyplinarny
których uczniowie mogą kształtować umiejętności praktyczne. Przy każ
zaproponowane do realizacji. W ramach eksperymentów zostały zaznacz
przypisane zostały również punkty podstawy programowej określające ef
   1011   1012   1013   1014   1015   1016   1017   1018   1019   1020   1021